Kathy McHugh - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu Kathy McHugh - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu

Kathy McHugh

Door: Joost M. de Jong

Blijf op de hoogte en volg Joost M.

07 Juli 2007 | Ierland, Dublin

Wegens omstandigheden kon deze brief nu pas geplaatst worden lieve lezers;

Lieve Kathy,

Met je betoverend lieflijke verschijning vanavond dacht ik even met een elf of andersoortig magisch wezen van doen te hebben, wat hier in Ierland niet heel vreemd zou zijn natuurlijk, maar toen je naar mij wees en vol enthousiasme uit de auto van Marc sprong en mij bij naam riep, wist ik dat jij die vriendin van Inge moest zijn met wie ik afgesproken had. Kwam dat even leuk uit. En Marc bleek ook al zo'n tofferd te zijn die de hele tijd hilarische pis-in-de-broek-grappen maakte waar ik maar geen genoeg van kreeg daar de Guinness rijkelijk vloeide in Johnnie Foxen's, de hoogste pub van Ierland. Bedankt voor het ongelooflijk mooie uitzicht over de kust van Ierland en Dublin.
Als alle mensen die ik hier ga ontmoeten zo leuk zijn, dan komt het helemaal goed.

Yours,

joost

Verder heb ik een cd gekocht met Ierse ballades en ben aan de slag gegaan met oefenen in het hostel in Dublin. Nog weinig succes geoogst maar dat moet goed komen. Als ik na mijn tour weer terug kom in dit hostel in Dublin zweer ik dat ik een nachtje gratis accomodatie krijg in ruil voor een optreden.
Nog iets: ik heb drie tangolessen gehad van de argentijn Jose en het was heel gaaf; Wie wil er met me op tangoles als ik terug ben?

En vorige week woensdag ontmoette ik Ed en Miejet in Dublin en kreeg van hen onder andere een pizza, een cola, nog een cola en de volgende dag een lift naar Cork! HE?
Ik heb keihard gelachen met jullie, Ed en Miejet! Hartstikke bedankt voor alles!

In Cork heb ik genoten van het Midsummer Festival aldaar, een soort Oerol maar dan in Cork met fantastische dans-, muziek- en theatervoorstellingen.
Vanuit Cork ben ik gaan liften naar achtereenvolgens Kinsale, Skibbereen, Glengariff en ben nu in Killarney.
Later hopelijk meer details daarover.

Veel liefs en tot snel
Joost

• 07 Juli 2007 - 10:08

Joost:

Avine, ik heb je slaapzak in de berging gelegd, alwaar ik hem gevonden had.
    (dat bedoelde je toch?)

• 07 Juli 2007 - 14:29

Sicco:

He kerel,

Ierland is mooier dan Dublin alleen, dus ik ben heel erg benieuwd wat je allemaal nog gaat meemaken als je DIT allemaal al in Dublin meemaakt. :D

Dikke knuffel,

Sicco ;)

• 10 Juli 2007 - 08:30

Nienke:

Lieve joost! Ik bedacht dat ierland een land is dat bij je past.. Geniet ervan! Kus

• 11 Juli 2007 - 12:17

Nienke:

ps. Wendela wil wel met je op tango les..

• 12 Juli 2007 - 09:46

Christien:

Natuurlijk krijg jij het voor elkaar te overnachten in ruil voor een optreden, positief denken, daar kom je altijd ver mee. Hoewel ik niet meer zo soepel ben wil ik wel een dansje met je wagen hoor!
    Geef iedereen daar een hugg, embrass them and enjoy.........

• 14 Juli 2007 - 11:33

Mien:

Ik ben half mei met mijn zus in Ierland geweest. We vinden het een pracht land,een mooie natuur, interessante cultuur en lieve mensen. ("you are welcome".)
    Ik zie je al spelen in een pub.Oefening baart kunst!!!!!
    De groeten aan de lieve scotch black-ers, witte schapen met ZWARTE kopjes.Mocht je ergens een KLEIN exemplaar zien (een simpel beeldje),koop het voor me, ik het zelf niet kunnen vinden.
    Geniet in en van het Ierse land.