Moewaahhh! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu Moewaahhh! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu

Moewaahhh!

Door: Joost M. de Jong

Blijf op de hoogte en volg Joost M.

19 Mei 2005 | Nederland, Utrecht

Nou, Joost M. gaat eens iets ondernemen. Een reis naar verre en vieze landen nog wel. Als dat maar goed gaat...

eerste stop: Die Schweiz
tweede stop: Italia (la bella con la dolce vita)
en verder: "Keeken oewat ie doet!"

  • 22 Mei 2005 - 23:23

    Je Zussie:

    Ohhh wa leuk! zon zeit!
    Gaat helemaal goed komen. Nu is alles nog grijs en onzeker, maar alles gaat kleur en gezelligheid krijgen als je eenmaal onderweg bent!

  • 22 Mei 2005 - 23:40

    Inge:

    Zo ik heb je even 200 plaatsen voor foto's kado gedaan! Dat is dan je een van je eerste donatie's. Vervroegd verjaardagskado!

  • 23 Mei 2005 - 12:55

    Christien:

    geweldig, een site om je te volgen, ik hoop niet dat ze van je schrikken in het buitenland als je deze foto laat zien. Durven mensen je dan wel te eten geven?. Geintje, ik wens je een wereldse reis met onwijs veel toffe ervaringen. dikke kus......

  • 23 Mei 2005 - 13:04

    Rubberen Robbie:

    hee dude, lache man dit
    ik hoop dat je gelegenheid genoeg zult hebben om ons op deze wijze op de hoogte te houden van je spannende avonturen!
    hele fijne reis en veel plezier!!
    Uch Broeder!

  • 24 Mei 2005 - 09:32

    Joost M. Zelf:

    nou jongens wat een leuke reacties. Ik ga denk ik iedereen maar eens even mailen dat deze site bestaat! Zussie bedankt!!!

  • 25 Mei 2005 - 13:44

    Femke:

    Ha die joost,
    wie zijt gij, denk u vast...ach ja dat vind u maar mooi lekker uit...
    veel plezier in ieder geval en wanneer gaat dit grote avontuur van start???
    En hoe komt Rubberen Robbie aan zijn naam?
    Have fun
    Gegroet
    Femke

  • 29 Mei 2005 - 09:10

    Marjan:

    ik hoop dat je veel ervaring opdoet en dat je heelhuids terugkomt,wanneer? dat zien we wel.Ik ben in mijn hart en hoofd steeds bij je en hoop dat jouw engel op je schouder meereist en je in de gaten houdt.Ik hou van jou Joost.Een dikke kus van mij.

  • 29 Mei 2005 - 15:09

    Pauline, Vriendinnetje Van Je Zus:

    hee Joost, spannend man! Wanneer ga je vertrekken?

  • 30 Mei 2005 - 19:36

    Marjan:

    Wanneer vertrek je?Ik wil je graag nog even aan de telefoon spreken,maar ik krijg je niet te pakken.
    Dikke kus van Marjan

  • 02 Juni 2005 - 10:00

    Sjoerd:

    Hola Joost, ik ga je volgen hoor op je site, en natuurlijk kom ik dinsdag ff een biertje voor je halen. Alvast heel veel plezier en een super goede reis toegewenst!!

  • 02 Juni 2005 - 10:39

    Wietse:

    Idd leuke site Joost! Want wat moeten we zonder jou, als jij in verweggiestan zit? Al vind ik inges opmerking van "alles gaat kleur en gezelligheid krijgen als jij eenmaal weg bent" niet zo vriendelijk ;)
    Ieg heel veel plezier!

  • 02 Juni 2005 - 13:28

    Erik B!:

    Beste Buurman,
    Ik ben blij dat ik je op deze manier een beetje in de smiezen kan houden! Ik weet zeker dat deze site zal gaan wedijveren met gerenommeerde sites als: easyteens, adultfree- en klaar.com!

  • 03 Juni 2005 - 20:31

    Vriend Eut Suden:

    He kerel, Gave site! Tot morgen, lekker naar Episode III, hihihihih...

  • 06 Juni 2005 - 14:29

    Matteo:

    He Joost,

    Ik heb me aangemeld voor de meellijst! Ben benieuwd hoe t is om email van jou te ontvangen :-). Dat je maar mooie (lift)avonturen mag beleven!

  • 07 Juni 2005 - 13:16

    Tjitske:

    Ook een berichtje van mij. Zal je stories gaan volgen. Helaas vanavond zal ik wel een biertje op je drinken alleen niet op dezelfde plaats als jij. Zal aan je denken!! Heb een top tijd!!! Geniet van elke seconde is mijn tip!
    Liefs Tjits

  • 08 Juni 2005 - 22:55

    Monique:

    Ha Joost,
    ik sluit me helemaal bij inge aan: alles gaat kleur en gezelligheid krijgen als je onderweg bent. Het is super om ergens anders te zijn, dus geniet er vooral heel erg veel van!!!! Het wordt vast een super ervaring!!

  • 09 Juni 2005 - 19:24

    Marjan:

    hallo Joost,je bent nu een dag onderweg en ik mis je nu al.Ben je al in Zwitserland aangekomen?
    Ik ben in gedachte steeds bij je.Een dikke kus van mij,Dag hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost M.

Op 9 juni 2005 verlaat Joost Martijn zijn geboorteland Nederland voor een goedkope en gevaarlijke reis door de wereld, richting oosten en avontuur. Hij had al veel te lang hiermee gewacht. Alle vier de studies die hij begon werden door hem al snel weer opgegeven en in het werk dat hij vervolgens deed, vond hij ook niet wat hij zocht. Dan maar even lekker weg. Maar een vakantie naar een zonovergoten eiland, wat sommige mensen heel stoer wereldreis door Australie noemen, was niet spannend genoeg voor Joost Martijn. De zijderoute klonk wat beter en het feit dat hij nog nooit had gevlogen dit leven, wilde Joost M. ook graag zo houden. Over land naar China, dat zou het worden. Misschien kon hij zelfs wel Nieuw-Zeeland halen, over land... Inmiddels is hij alweer een nieuw avontuur begonnen: een liftavontuur met accordeon langs de pubs van Ireland...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 123019

Voorgaande reizen:

28 April 2009 - 17 Mei 2009

Bruiloft Lis en Reef

09 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: