Blij, blij blij! - Reisverslag uit Peking, China van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu Blij, blij blij! - Reisverslag uit Peking, China van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu

Blij, blij blij!

Door: Joost M. de Jong

Blijf op de hoogte en volg Joost M.

08 Augustus 2006 | China, Peking

Want alleen reizen is nu voorbij.
Ik heb voor afhaalchinees gespeeld door Inge af te halen in Hong Kong. Dat was een leuke verrassing. En een blije reunie.
Er is een einde gekomen aan het reizen met alleen mijzelf. Een periode in mijn leven is weer afgesloten.
We hebben in Hong Kong al veel gedaan en die trend gaan we lekker doorzetten in andere gebieden van dit grote continent.
Azie here we come!

houdoe he

joost

  • 08 Augustus 2006 - 07:26

    Joost M. Hemzelf:

    Mijnheer Zwart, hier volgt nog een kleine aanvulling speciaal voor u:
    Mijnheer Singh uit India heeft mij eergisterennacht geleerd hoe ik de meest sexy tulband kan maken (de laatste mode uit New Delhi). Wanneer ik terug ben, doen we een workshopje, goed?

  • 08 Augustus 2006 - 15:48

    Hans:

    Veel plezier samen kids !!
    Tot ziens

  • 09 Augustus 2006 - 11:46

    Olga:

    HoiJoost en Inge,

    Heel veel plezier gewenst met fietsen, ik kijk uit naar de foto's die ongetwijfeld komen, groetjes.........

  • 11 Augustus 2006 - 20:33

    Christien:

    hé afhaalchinees, je hebt heel veel kanten merk ik wel. Heb je ook met zo\'n riksja gereden om je zus rond te toeren?
    Ik vind het heel leuk dat je Inge op een waardige manier hebt ontvangen in China. Chapeau. Je bent een ware ambassadeur.
    dikke kus, houdoe Ik hou van jullie allebei.

  • 12 Augustus 2006 - 09:16

    Geert:

    Lieve neef en nicht,

    Wat zijn jullie toch geweldig!

    Joost, ben je nog een reizende neef of nu meer een neef op vakantie?

  • 15 Augustus 2006 - 23:40

    Joost M. Hemzelf:

    Hee iedereen, het is hier echt lachen zo met mijn gekke zus. Ik schrijf te langzaam om haar bij te kunnen houden met de verslaggeving en aangezien we even een tijdje het platteland opgaan: kijk op www.ingedejong.waarbenjij.nu.
    Voor nu houdoe!

  • 15 Augustus 2006 - 23:42

    Joost M. Hemzelf:

    Hey Geert, ik ben dus nu een reizende neef op vakantie. (Klinkt goed, niet?)
    houdoe!

  • 16 Augustus 2006 - 20:23

    Dirk & Sandra:

    Een reizende neef? Je bent meer 'reizende oom Roel' inmiddels.. En de postkaarten, die vinden we regelmatig op internet! Veel plezier met fietsen (en alle andere belevenissen) in China!
    Groetjes, Sandra

  • 22 Augustus 2006 - 10:27

    Ton En Mien:

    Hoi Joost en Inge.

    Dit jaar voor jou weer een internationaal feestje Joost.Van harte proficiat met je 27ste verjaardag.
    Dat zal een dag worden om nooit te vergeten zo samen met je zus en alle andere feestelingen.

    Geniet en goede reis samen!!!!!

  • 24 Augustus 2006 - 14:13

    Hans:

    Hé Joost, van deze kant van de aarde wens ik je morgen (25/8) een heel plezierige verjaardag samen met je zus.
    Ik en Christien zijn benieuwd waar jij en Inge nu fietsen. Indien mogelijk laat even wat weten, al is het een kort berichtje.
    Zijn jullie 'kontjes' al versleten ? of heb je de fietsbroeken met vietnamese kussentjes gevuld?
    Ook goed weer ? en kom goed weer !
    Groeten kindjes van me !

  • 25 Augustus 2006 - 09:17

    Geert:

    Gefeliciteerd! Met je tweede verjaardag in den verre!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost M.

Op 9 juni 2005 verlaat Joost Martijn zijn geboorteland Nederland voor een goedkope en gevaarlijke reis door de wereld, richting oosten en avontuur. Hij had al veel te lang hiermee gewacht. Alle vier de studies die hij begon werden door hem al snel weer opgegeven en in het werk dat hij vervolgens deed, vond hij ook niet wat hij zocht. Dan maar even lekker weg. Maar een vakantie naar een zonovergoten eiland, wat sommige mensen heel stoer wereldreis door Australie noemen, was niet spannend genoeg voor Joost Martijn. De zijderoute klonk wat beter en het feit dat hij nog nooit had gevlogen dit leven, wilde Joost M. ook graag zo houden. Over land naar China, dat zou het worden. Misschien kon hij zelfs wel Nieuw-Zeeland halen, over land... Inmiddels is hij alweer een nieuw avontuur begonnen: een liftavontuur met accordeon langs de pubs van Ireland...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 122111

Voorgaande reizen:

28 April 2009 - 17 Mei 2009

Bruiloft Lis en Reef

09 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: