ETB bedankt ole ole - Reisverslag uit Eşfahān, Iran van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu ETB bedankt ole ole - Reisverslag uit Eşfahān, Iran van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu

ETB bedankt ole ole

Door: Joost M. de Jong

Blijf op de hoogte en volg Joost M.

07 December 2005 | Iran, Eşfahān

Lieve Lieve Lieve collega's van ETB! Voor jullie het eerste bericht dat ik plaats sinds tijden.
HEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR ALLES!!!!
Werkelijk nog nooit heb ik met zoveel plezier en zoveel zulke leuke collega's gewerkt (en de mensen die met me gewerkt hebben in het verleden weten dan nu hoe leuk mijn Turkse collega's in Istanbul dan wel waren!!!).
Gewapend met muts, trui en sjaal ben ik op pad gegaan en ze kwamen meteen van pas (vooral in Agva was het koud!) en WOW ze werken goed! Bedankt!
En Dolunay, ik heb nu je sokken aan terwijl ik dit typ. Ze zitten heerlijk. Iedere keer als ik ze aantrek denk ik aan je. Superleuk!
Denizmennekes, ik mail jullie snel de foto's hoor. Ik hoop dat het goed gaat met de projecten en wens jullie het allerbeste!!
Houdoe!!

Joost

• 07 December 2005 - 15:07

Ian:

Heeee Joooost!
    Gast ik hoorde zo lang nix van je...ik dacht nog: "huh, waar is Joost nou?" Nu zie ik het pas. Je bent in IRAN!!! Whaaa!!
    Hoe istie daar???
    Houdoe!

• 07 December 2005 - 16:42

ETB:

hey joostjuhhh.It's me dolunay:). Hoop dat t heel goed met je gaat. Ben blij/opgelucht het vlaaggetje van Iran te zien. Hier alles z'n gangetje. Er wordt heel vaak naar je gevraagd.Je hebt de groetjes van iedereen (echt het hele bedrijf!!). Zorg heel goed voor jezelf, doe alsjeblieft heel erg voorzichtig.
    p.s. vergeet ook niet om af en toe je sokjes te wassen:)

• 08 December 2005 - 16:05

Eric:

He Joost, wanneer komen er meer verhalen? Esfahan-Istanbul is ongeveer net zover als A'dam-Istanbul... Wat ben je allemaal tegengekomen? Nog in Teharan geweest?

Groeten!

• 08 December 2005 - 21:30

Inge:

Goed om je behaarde gezxicht weer te zien, tyussen een paar Turkse chicks!