ETB bedankt ole ole - Reisverslag uit Eşfahān, Iran van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu ETB bedankt ole ole - Reisverslag uit Eşfahān, Iran van Joost M. Jong - WaarBenJij.nu

ETB bedankt ole ole

Door: Joost M. de Jong

Blijf op de hoogte en volg Joost M.

07 December 2005 | Iran, Eşfahān

Lieve Lieve Lieve collega's van ETB! Voor jullie het eerste bericht dat ik plaats sinds tijden.
HEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR ALLES!!!!
Werkelijk nog nooit heb ik met zoveel plezier en zoveel zulke leuke collega's gewerkt (en de mensen die met me gewerkt hebben in het verleden weten dan nu hoe leuk mijn Turkse collega's in Istanbul dan wel waren!!!).
Gewapend met muts, trui en sjaal ben ik op pad gegaan en ze kwamen meteen van pas (vooral in Agva was het koud!) en WOW ze werken goed! Bedankt!
En Dolunay, ik heb nu je sokken aan terwijl ik dit typ. Ze zitten heerlijk. Iedere keer als ik ze aantrek denk ik aan je. Superleuk!
Denizmennekes, ik mail jullie snel de foto's hoor. Ik hoop dat het goed gaat met de projecten en wens jullie het allerbeste!!
Houdoe!!

Joost

  • 07 December 2005 - 15:07

    Ian:

    Heeee Joooost!
    Gast ik hoorde zo lang nix van je...ik dacht nog: "huh, waar is Joost nou?" Nu zie ik het pas. Je bent in IRAN!!! Whaaa!!
    Hoe istie daar???
    Houdoe!

  • 07 December 2005 - 16:42

    ETB:

    hey joostjuhhh.It's me dolunay:). Hoop dat t heel goed met je gaat. Ben blij/opgelucht het vlaaggetje van Iran te zien. Hier alles z'n gangetje. Er wordt heel vaak naar je gevraagd.Je hebt de groetjes van iedereen (echt het hele bedrijf!!). Zorg heel goed voor jezelf, doe alsjeblieft heel erg voorzichtig.
    p.s. vergeet ook niet om af en toe je sokjes te wassen:)

  • 08 December 2005 - 16:05

    Eric:

    He Joost, wanneer komen er meer verhalen? Esfahan-Istanbul is ongeveer net zover als A'dam-Istanbul... Wat ben je allemaal tegengekomen? Nog in Teharan geweest?

    Groeten!

  • 08 December 2005 - 21:30

    Inge:

    Goed om je behaarde gezxicht weer te zien, tyussen een paar Turkse chicks!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost M.

Op 9 juni 2005 verlaat Joost Martijn zijn geboorteland Nederland voor een goedkope en gevaarlijke reis door de wereld, richting oosten en avontuur. Hij had al veel te lang hiermee gewacht. Alle vier de studies die hij begon werden door hem al snel weer opgegeven en in het werk dat hij vervolgens deed, vond hij ook niet wat hij zocht. Dan maar even lekker weg. Maar een vakantie naar een zonovergoten eiland, wat sommige mensen heel stoer wereldreis door Australie noemen, was niet spannend genoeg voor Joost Martijn. De zijderoute klonk wat beter en het feit dat hij nog nooit had gevlogen dit leven, wilde Joost M. ook graag zo houden. Over land naar China, dat zou het worden. Misschien kon hij zelfs wel Nieuw-Zeeland halen, over land... Inmiddels is hij alweer een nieuw avontuur begonnen: een liftavontuur met accordeon langs de pubs van Ireland...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 122800

Voorgaande reizen:

28 April 2009 - 17 Mei 2009

Bruiloft Lis en Reef

09 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: